Kenapa ?


semekom semua . nampak tak tajuk post kat atas tu ? :O
KENAPA ? ape yang kenape ken..

kenapa semua nya PEREMPUAN !! itu soalan saya .
yela , dalam kelas, perempuan je yg kene sapu sampah , kat rumah , perempuan je yang kene jemur baju , dan yg paling zaty hairan , kenapa ramai perempuan yang hilang ?? haa ? kenapa ek ? cube bagi jawapan sikit sape yang kerja sebagai orang jahat ni . haha -_-

Saye nak cerita sikit pasal pengalaman semasa saya HAMPIR HAMPIR kene culik !

mase tu, umur saya lebih kurang 8 tahun la . Mase tu saya dan kawan2 main nyorok nyorok kat kawasan perumahan . saya menyorok di belakang rumah orang . saye pon tak tau tu rumah sape. hohoo . lepastu , ada seorang abang ni datang , abg tu pon tanye saye , "name sape?" "duduk kat mane?" saye pon jawablah soalan abg tu . lepastu abg tu cakap , "jom lah ikut abang balik umah , nanti abang bagi gula-gula kat adek!"
lepas saye dah dengar die cakap macam tu, SAYE LARIIII LA ! semase saye lari tu , saye pandai belakang , dan tengok , abang tu muke cam marah jee * Ergh , takut gile time tu ! sampai sekarang , saye tak pernah cite tentang ni kat keluaga saye.. hehehe

PERINGATAN : Kalau penculik tu suruh korang ikut dia , korang kene LARI macam saya !


Thank You sebab baca entry ni . Jangan lupa like dan komen .

No comments: